Motto: “ Încrederea este balamaua uşii spre succes.

                                             Marry O’Hare Dumas

Zilele au trecut iute ca gândul, la fel și termenele limită pentru articole și emoțiile în așteptarea notelor… Este oficial faptul că Spring Super Blog 2016 a ajuns la capăt de drum. Sunt sigură că voi duce dorul exercițiului de imaginație care mi-a pus creativitatea la încercare pe parcursul fiecărei probe – căci azi jonglam cu pantofii Cenușăresei, mâine cu freonul din instalația AC a mașinii, poimâine cu obiecte de artizanat și apoi cu te miri ce buchete de flori.

Dar nici în al 16-lea ceas (a se citi ultima probă) Super Blog nu o lasă mai ușor cu provocările și-mi aruncă în față următoarea întrebare: Cum câștigi credit în mediul online?

Hmmm…Grea întrebare, greu de găsit răspuns.

Nu știu să joc dur, nu pun pe nimeni în șah și nu încerc să par altceva decât sunt. Blogging-ul e o pasiune și trebuie să recunosc faptul că deși blogul meu este încă la început de drum, www.whitecharm.wordpress.com nu este prima casă pe care-am construit-o în mediul online –  pentru că în adolescență am cochetat cu ideea de a avea un blog personal în care scriam cu inocența specifică vârstei.

Odată cu trecerea timpului, inspirată de bloguri pe gustul meu, precum SexulSlab.info și ExTraViTa.ro am încercat o abordare diferită de tot ceea ce făcusem înainte și astfel a luat naștere conceptul pe care l-ai descoperit pe White Charm. Aici, pe blogul meu, îmi place să scriu despre lucrurile care sunt importante pentru mine, de aceea mă axez pe domenii conexe stilului meu de viață: modă, călătorii, file de jurnal- acestea fiind subiectele pentru posibile campanii pe blogul meu. Însă trebuie să recunosc că nici până acum n-am descoperit rețeta succesului în online, izvorul nesecat al inspirației sau vraja care să mă urce pe cele mai înalte culmi ale aprecierii.

Nu este deloc ușor să obții credit în mediul online, ba mai mult, pentru a răspunde exigențelor din partea cititorilor (căci ei sunt cei mai importanți în această poveste) este nevoie de un efort constant. Aș compara creditul moral al unui blogger cu creditul de nevoie personale deoarece scopul ambelor este acela de a împlini un vis ocrotit îndelung de inima visătoare a unei persoane.

AVBS-CREDIT1 white charm blog credit online super blog 2016 spring.png

Dacă pentru obținerea unui credit bancar, solicitantul trebuie să facă dovada unui venit stabil lunar, pentru obținerea creditului în mediul online lucrurile stau cam la fel deoarece bloggerul trebuie să dea dovadă de o constantă inspirație pentru articole astfel încât să-l stârnească pe cititorul in fața monitorului, să-l intrige ori să-l ajute.

Partea bună, este că odată obținut creditul (fie bancar, fie  blogosferic) este asemenea unei trambuline care te ridică la înălțimea visurilor, astfel încât libertatea de acțiune e aproape deplină. De ce spun ” aproape” ? Pentru că întotdeauna (parcă-i un făcut) trebuie să existe limite: instituția bancară sau non-bancară impune o limită financiară, iar cititorii blogului de asemenea, vor taxa orice depășire a limitelor e care le-ai stabilit prin stilul articolelor de pe blog și vor migra către site-uri mai primitoare.

Acestea sunt motivele pentru care obișnuiesc să cred că odată obținut creditul online, bloggerul trebuie să muncească și mai mult pentru a dovedi că merită locul pe piedestalul bunei reputații.

Cu toate acestea, consider că blogging-ul cuprinde un univers de rețete de succes. Important este ca fiecare blogger s-o găsească pe a lui și s-o condimenteze după gust!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Imagini: arhiva personală, super-blog.net.