Moda este o artă care se reinventează neîncetat.

Trendurile se schimbă de la un sezon la altul, de la un an la altul. Ce era acum câteva luni în trend, nu se mai poartă în ziua de azi – însă, există o probabilitate de 100% ca un stil care s-a demodat să reînvie peste ceva timp ( un motiv în plus să nu aruncăm hainele care „azi nu mai sunt la modă”).

jeremy scott

Moda străzii este o sursă de ispirație care se apropie tot mai mult de liniile vestimentare de pe podiumuri sau chiar le depășește pe acestea printr-o notă de excentricitate.

Pentru 2016,  casele de modă au promovat la prezentări MINIMALISMUL și, la cealaltă extremă MAXIMALISMUL. Dar peste toate acestea s-a impus (din nou!) LOGOMANIA.

Cu alte cuvinte, pentru primăvara și vara care vor veni, este încurajată purtarea ținutelor care înglobează obiecte vestimentare cu LOGO-uri: sigle ale caselor de modă imprimate pe genți, veste de piele și geci, ș.a.

În 2016 ai posibilitatea de a purta logo-ul fără a fi considerat out of fashion, nepotrivit, ostentativ.

Dacă ești genul cheeky – Go for It! 

Inspiră-te de aici:

celebrity-style-rihannachic-logos-to-buy-now-3holding1-cropholding1-crop8gucci-10-things-09mk

 

Tu cum îți  pregătești garderoba de primăvară?

TO FEEL IS THE REAL DEAL

logo2

 

Source: Vogue. Quote by Jeremy Scott.